Savoir-vivre w biznesie - wysokie oceny szkolenia

Savoir-vivre określenie pochodzące z języka francuskiego, znają wszyscy. Nie wszyscy natomiast zdają sobie sprawę, że w świecie biznesu bon-ton opiera się na zupełnie innych zasadach. 03-04.12.12 w Legnicy, odbyło się szkolenie Savoir-vivre w biznesie, na którym uczestnicy zgłębili zasady biznesowej etykiety.

Uczestnicy szkolenia zdobyli kwalifikacje w zakresie:

Wprowadzenie do savoir-vivre w biznesie
Budowanie dobrego wrażenia
Ja jako ambasador firmy
Komunikacja niewerbalna - gesty i zachowania, ton głosu, szybkości mówienia
Analiza zachowań – jakie pierwsze wrażenie?
Ważna treść, nie tylko jak się mówi, a również co się mówi
Biznesowy wizerunek
Zasady ubioru w różnych sytuacjach biznesowych dla kobiet i dla mężczyzn
Dobre relacje w biznesie:
Zasady powitania, przedstawiania
Tytułowanie
Nawiązywanie rozmowy
Precedencja w biznesie
Główne zasady precedencji w biznesie
Odmienność pierwszeństwa w kontaktach służbowych i towarzyskich
Pierwszeństwo podczas spotkań roboczych, posiłków
Precedencja podczas wydarzeń specjalnych
Komunikacja w biznesie
Korespondencja tradycyjna – zasady
Komunikacja telefoniczna
Netykieta

Uczestnicy ocenili szkolenie bardzo wysoko, wyróżnili trenerkę - Panią Adriannę Zbińską, jako profesjonalistkę w zakresie sztuki savoir-vivre w kontaktach biznesowych. Doceniono atmosferę panującą na zajęciach i umiejętność zaangażowania grupy przez trenera.